Start  Aktivitetar  Timeplan  Prisar  Om oss 

   
 
Siste nytt
Instruktørar
Personleg Trenar
Veiledningstime
Styrkerom
Slakteriet
Squash
Buldrevegg
Solarium
Vossaklinikken
Kurs
Antidoping Norge
Samarbeidspartnere

facebook Instagram
 

SLAKTERIET
Mosjonsgutane sin treningsavdeling på heile 180 kvadrat. Dette er ein treningsarena for alle aldrar og med god plass for alle. I Slakteriet kan ein trene alt frå enkel funksjonell trening, til å trene "CrossFit", styrketrening og vektløfting. 

Vennligst sjå vår saltimeplan for gruppetrening med instruktør. I Slakteriet tilbyr me saltimar:
 
Slaktaren - med fysioterapeut og CrossFit instruktør Nick Gregersen. Slaktartimen vil vere bygd opp kring CrossFit element som bl. a kettlebells, olympisk vektløfting, styrkeløft, kroppsvektøvingar og gymnastikk. Dette er ein time med ekstremt høg intensitet og for deg som har lyst til å flytta eigne grenser. Gjennom denne timen får du trent HEILE kroppen. Nick har sertifikat innen Styrkeløft og Powerlifting. For meir informasjon sjå Aktivitetar Slaktaren.

Kettlebell (KB)/Turnring - fysioterapeut og instruktør Nick Gregersen tilbyr Pop-Up timer i KB/Turnring og er en saltime for nybegynner innen KB og turnring. Gruppa er maks 12 personer og dette medføre at du som medlem får fullt fokus fra instruktør og dermed rett teknikk med det utstyr du jobber med. 

Slaktaren Intro/Teknikk-time - med instruktør Martin Kriz, The class will be hold in English. A functional lesson that focuses on the overall development of fitness for beginners and lightly advanced. We will focus mainly on the technical component of the individual exercises from the athletics, gymnastics and weightlifting sector with focus on the correct technical execution. Each lesson will be focused on different movement testing your mobility, strenght and will. Come and try yourself! 

Mobility and Flexibility Training - med instruktør Martin Kriz. The class will be hold in English. Mobility and flexibility are the basics to the correct execution of each movement in fitness. The lack of both can cause a limit in your movement therefore it is elementary make streching a part of your rutine. Streching before and after a workout can also prevent injuries and  fasten the recovery of your muscles. Come and try to make yourself more agile and learn the best way to improve your body. This class is right after BC2 on Tuesdays and Slaktaren on Thursdays. A great session to combine with these intense workouts.

Bootcamp - med instruktør Siri T. Andersen, er en intensiv treningsøkt med intervaller hvor man får smake på melkesyra. Innendørs gjennomføres timen med hinderløype i Slakteriet. Utendørs foregår treninga i Bømoen. Her bruker vi dekk og egen kroppsvekt og det blir harde intervaller både styrkemessig og utholdenhetsmessig. 

HIIT Sirkeltrening - med instruktør og PT Jennie Lindell eller PT og instruktør Martin kriz, er ei hard og intensiv økt med høg intensitet og dynamiske og statiske øvingar. HIIT = High Intensity Interval Training. I HIIT Sirkeltrening varieres arbeidsperioden fra 20 sekunder til flere minutter. Hard og effektiv trening av styrke, kondisjon og stabilitet. Øvelsene og øktene vil variere fra gang til gang. 

Sirkeltrening - med instruktør PT Jennie Lindell, PT Liv Trude Amundsen eller PT Martin Kriz. Basis styrke køyres som ein sirkeltime satt saman av fleire styrkeøvelsar. Gjennom ein styrkesirkel får ein trent heile kroppen. En kombinasjon av fleire øvelser i ein bestemt rekkefølge, korte pauser og at du repeterar sekvensen av øvelser fleire gonger. Mål for timen: oppnå generelt økt styrke. Timen er hard, men alle øvelsane kan ved hjelp av utgangsposisjon og vekter tilpasses den enkeltes utgangspunkt, enten du er godt trent eller aldri har trent før. På ein time med sirkeltrening bygjer ein muskler, blir sterkare, forbrenner fett og får bedre kondisjon.



Utstyr i Slakteriet: frivekter, klatring i tau, turnringar, klatrebur, kettlebell, sledge, battleropes, medicine ball, boksning og plyo box m.m.



 

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

        Rediger