Start  Aktivitetar  Timeplan  Prisar  Om oss 

   
 

AKTIVITETAR

ABSolutelyBOOTYlicious
BULDRING INTRO
BASISBALL CENTER CORE
BASISBALL 4X4
BASISBALL RAW
BOOTCAMP
BASIC STEP
BUTTLIFT
CORE
FULLBODYFATBURN
FREDAGS XPRESS
FRISK OG SPREK
HIIT - HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING SIRKEL
INTRO & TEKNIKK-TIME SLAKTAREN
JUNIOR-TIME
KETTLEBELL/TURNRING
KETTLEBELLS
LØPING
YINYOGA/VINYASA/YOGAFLOW
MOBILITY AND FLEXIBILITY
POMP STYRKE
RÅSTERK TABATA
RÅSTERK
SVEITT OG STERK
SIRKELTRENING
SLAKTAREN
SUNDAGS IMPULZ
SPINNING
STYRKE/STRETCHING
ZUMBA/ZUMBA STEP
1000 CALORIE WORKOUT


facebook Instagram
 

RÅSTERK
Råsterk er på mange måtar den ultimate treningsforma fordi den kombinerar styrke-, kondisjon- og smidigheitstrenig, men med størst fokus på å auke muskelmassen. Det inneber at me brukar tunge vekter og køyrer færre repetisjoner. Eit viktig element i treninga er å konkurrera mot seg sjølv på tid, noko som får deg til å yte litt ekstra og som aukar motivasjonen. På Råsterk brukar me treningsutstyr som step, vektstenger, strikk, manualar og teppeflis. Nokon av øvelsane som vert nytta under timen er til dømes utfall, knebøy, hopp, armhevingar og burpees. Programmet varierer frå time til time, slik at kroppen får mest mogleg ut av kvar økt. Ein tøff og intensiv time for dei som er glad i styrketrening!
 
Nokre fordelar med Råsterk trening: 
Du får betre kondisjon fordi du styrkar kretsløpet
Du får sterkare musklatur
Du får ein meir fleksibel kropp og bli meir utholdande fordi du trenar både kondisjon, smidighet og styrke samtidig
Du blir betre til å koordinera kroppen fordi treninga er allsidig og lærar dei einskilde kroppsdelene å arbeide bedre sammen
Smidigheita vert betre fordi treninga aukar bevegeliheita i både musklar, senar og leddbånd
Du får også betre balanse fordi du trener styrke og smidighet i samme øk

Varigheit: 40 Minutt
Kva trenar eg: Styrke, kondisjon og spenst
Instruktør: Marit Bryn, Liv Trude Amundsen, Tonje Tvilde, Sunniva Haara Ragde, Inger Lise Pedersen og Martin Kriz.

        Rediger