Start  Aktivitetar  Timeplan  Prisar  Om oss 

   
 

AKTIVITETAR

ABSolutelyBOOTYlicious
BULDRING INTRO
BASISBALL CENTER CORE
BASISBALL 4X4
BASISBALL RAW
BOOTCAMP
BASIC STEP
BUTTLIFT
CORE
FULLBODYFATBURN
FREDAGS XPRESS
FRISK OG SPREK
HIIT - HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING SIRKEL
INTRO & TEKNIKK-TIME SLAKTAREN
JUNIOR-TIME
KETTLEBELL/TURNRING
KETTLEBELLS
LØPING
YINYOGA/VINYASA/YOGAFLOW
MOBILITY AND FLEXIBILITY
POMP STYRKE
RÅSTERK TABATA
RÅSTERK
SVEITT OG STERK
SIRKELTRENING
SLAKTAREN
SUNDAGS IMPULZ
SPINNING
STYRKE/STRETCHING
ZUMBA/ZUMBA STEP
1000 CALORIE WORKOUT


facebook Instagram
 

FRISK OG SPREK

Marit Norheim Olde sin populære saltime Frisk og Sprek fortsetter høsten 2017. Marit er fysioterapeut og denne time er ein treningstime med fokus på å førebyggja skader. Timen for deg som vil trene for å at kroppen skal fungera bra. Styrke og fleksibilitet er viktig for kroppen vår, og ofte kan mangel på dette gje oss ulika plager. Me skal i denne timen jobba med øvingar som er gode enten du er frisk eller vil førebyggja plager, eller du vil trene sjølv om du har nokre "vondter" her og der. Det vert mykje fokus på kjernemuskulatur og kvalitet i utføringa av øvingane. Noen få øvelser påminner deg om yoga-poses. Ei time uten puls-høyning men der du går ut frå salen noen cm lengre. 


Frisk og Sprek 1 og 2 har samme opplegg men vi kjører to saltimer under høysesong.  



Varigheit: 60 minutt
Kva trenar eg: Fokus på førebyggjande skader, Styrke og fleksibilitet er A og O og med fokus på kjernemuskulatur og kvalitet i utføringa av øvingane.

Instruktør: Fysioterapeut Marit Norheim Olde
 


        Rediger