Start  Aktivitetar  Timeplan  Prisar  Om oss 

   
 

AKTIVITETAR

ABSolutelyBOOTYlicious
BULDRING INTRO
BASISBALL CENTER CORE
BASISBALL 4X4
BASISBALL RAW
BOOTCAMP
BASIC STEP
BUTTLIFT
CORE
FULLBODYFATBURN
FREDAGS XPRESS
FRISK OG SPREK
HIIT - HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING SIRKEL
INTRO & TEKNIKK-TIME SLAKTAREN
JUNIOR-TIME
KETTLEBELL/TURNRING
KETTLEBELLS
LØPING
YINYOGA/VINYASA/YOGAFLOW
MOBILITY AND FLEXIBILITY
POMP STYRKE
RÅSTERK TABATA
RÅSTERK
SVEITT OG STERK
SIRKELTRENING
SLAKTAREN
SUNDAGS IMPULZ
SPINNING
STYRKE/STRETCHING
ZUMBA/ZUMBA STEP
1000 CALORIE WORKOUT


facebook Instagram
 

HIIT- HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING SIRKEL
Har du en frisk kropp og sterkt hjerta, bra treningsbakgrunn og vil pressa ut det siste i kroppen? Då er du klar for HIIT. HIIT står for High Intensity Interval Training. Saltimen varar i 45 minuter med 3 blockar i 8 minutter der intruktøren tar kondisjon med styrke. Totalt blir det eit trenings-pass med 10 minutter oppvarming, 24 minutter intervaller og hviletid på 3 minutt. Det er en fordel om du som medlem kjem litt ekstra oppvarma med for eksempel 10 minutt sykling. 

Fordelene med denne formen for trening er mange:
1. Du økar din VO2 maks (ditt oksygenopptak) og kjem derfor til å klare kondisjonsøvingar betre.
2. Du økar din mjølkesyre motstand.
3. I følge forskning brenner ein meir fett på denne treningsformen enn nokon andre både under øvelsane og i tillegg etter treningsøkta fordi det tar tid for kroppen å gjenopprette. 
4. HIIT økar ditt stoffskifte.
5. Ein mistar mindre muskelmasse enn for eksempel i lang intensiv trening.

Varigheit: 45 minutt
Kva trenar eg: styrke og kondisjon
Instruktør: Jenny Lindell og Martin Kriz
 

        Rediger