Start  Aktivitetar  Timeplan  Prisar  Om oss 

   
 

AKTIVITETAR

SENIOR-TRENING
SHAPE `N BURN
NAKKE/SKULDER RYGG - BEVEGLIGHET
ABSolutelyBOOTYlicious
BULDRING INTRO
BASISBALL CENTER CORE
BASISBALL 4X4
BASISBALL RAW
BOOTCAMP
BUTTLIFT
COREBAR VITAL TM
CORE
COREBAR TM
DANSAEROBIC
FULLBODYFATBURN
FREDAGS XPRESS
FRISK OG SPREK
HIIT - HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING SIRKEL
INTRO & TEKNIKK-TIME SLAKTAREN
JUNIOR-TIME
KETTLEBELLS
LØPING
YINYOGA/VINYASA/YOGAFLOW
MOBILITY AND FLEXIBILITY
POMP STYRKE
PILATES
RÅSTERK TABATA
RÅSTERK
SVEITT OG STERK
SLYNGETRENING
SIRKELTRENING
SLAKTAREN
SUNDAGS IMPULZ
SPINNING
STYRKE/STRETCHING
ZUMBA/ZUMBA STEP
1000 CALORIE WORKOUT
STEP / INTERVALL


facebook Instagram
 

PILATES

Styrkeøvingar på matte med fokus på core-muskulatur og pusteteknikk. Roleg og kontrollert utfordrar me både statisk og dynamisk styrke i kroppens indre muskulatur. Auka bevisstgjering kring kroppshaldning i kvardagen, samt betra balanse og auka blodsirkulasjon gjennom rett pusteteknikk, er nokre av effektane av Pilates. Skadeførebygging og rehabilitering er andre stikkord.

Kerstin about Pilates "The Pilates Method of exercise was developed by Joseph Pilates in the 1920s. Pilates aims to increase core strength and stability using the resistance from body weight in order to train the body to move freely and efficiently. Pilates is great for everybody, from elite athletes to those suffering from back problems or anyone wanting to increase their general strength and flexibility. An extra advantage is that pilates is great for toning long, lean muscles and improving the engagement between your mind and body"

 
Varigheit: 60 minutt
Kva trenar eg: Styrke og stabilisering av core-muskulatur, samt generell styrke for heile kroppen
Instruktør: Kerstin Bouvain

        Rediger