Start  Aktivitetar  Timeplan  Prisar  Om oss 

   
 

AKTIVITETAR

ABSolutelyBOOTYlicious
BULDRING INTRO
BASISBALL CENTER CORE
BASISBALL 4X4
BASISBALL RAW
BOOTCAMP
BASIC STEP
BUTTLIFT
CORE
FULLBODYFATBURN
FREDAGS XPRESS
FRISK OG SPREK
HIIT - HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING SIRKEL
INTRO & TEKNIKK-TIME SLAKTAREN
JUNIOR-TIME
KETTLEBELL/TURNRING
KETTLEBELLS
LØPING
YINYOGA/VINYASA/YOGAFLOW
MOBILITY AND FLEXIBILITY
POMP STYRKE
RÅSTERK TABATA
RÅSTERK
SVEITT OG STERK
SIRKELTRENING
SLAKTAREN
SUNDAGS IMPULZ
SPINNING
STYRKE/STRETCHING
ZUMBA/ZUMBA STEP
1000 CALORIE WORKOUT


facebook Instagram
 

LØPING
Løping er det mest enklaste form form for trening. Løpe kan du overalt og nesten til kvar tid. Om du vil ha  meir uthaldenhet og finpusse teknikk, er løpetime hjå Mosjonsgutane noko for deg. Du blir kjent med fleire måter å trene intervall på, vi prøver oss på langtur etterkvart og du får råd om din løpeteknikk. Du setter dine personlige mål som vi prøver å oppnå i slutten av sesongen.

Myrna Dral er vår løpeinstruktør og ho har over tid samla erfaring rundt løping, både langdistanse og kortere distanse. Myrna tar deg med ut på løpetur i skog og mark, men og på asfalterte veier i bygdet. Fokus er på din personlige løpestil, finpussing av den, bli kjent med forskjellige former for intervall, og kanskje du har lyst å oppnå eit personlig mål?

Du trenger basic utstyr, løpesko, tett sittende kle som tåler lit vèr. Vi løper både på asfalt og i terreng.

Varigheit: 60 minutter
Kva trener eg: utholdenhet og bedre teknikk
Instruktør: Myrna Dral

        Rediger