Start  Aktivitetar  Timeplan  Prisar  Om oss 

   
 

AKTIVITETAR

ABSolutelyBOOTYlicious
BULDRING INTRO
BASISBALL CENTER CORE
BASISBALL 4X4
BASISBALL RAW
BOOTCAMP
BASIC STEP
BUTTLIFT
CORE
FULLBODYFATBURN
FREDAGS XPRESS
FRISK OG SPREK
HIIT - HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING SIRKEL
INTRO & TEKNIKK-TIME SLAKTAREN
JUNIOR-TIME
KETTLEBELL/TURNRING
KETTLEBELLS
LØPING
YINYOGA/VINYASA/YOGAFLOW
MOBILITY AND FLEXIBILITY
POMP STYRKE
RÅSTERK TABATA
RÅSTERK
SVEITT OG STERK
SIRKELTRENING
SLAKTAREN
SUNDAGS IMPULZ
SPINNING
STYRKE/STRETCHING
ZUMBA/ZUMBA STEP
1000 CALORIE WORKOUT


facebook Instagram
 

BUTTLIFT
Buttlift er ein intensiv og uthaldande styrketime for rumpe og lår. Du jobbar med mange ulike øvelsar for dei same muskelgruppe over tid. Fokus på uthaldande og ekpulsiv styrke. Mange repetisjonar og relativt høg intensitet gjer at musklane "brenner" og dei vil bli sterkare, fastare og meir utholdande. Triangle trening fungerar for dei 3 store musklane i sete: Gluteus Maximus, Gluteus Medius og Gluteus Mimimus. Me arbeider med mange vinklar for å løfte og få den perfekte formen bak utan å leggje hovudtyngda til låra.

Når ein jobbar med setemusklane frå fleire vinklar, arbeidar ein ikkje berre med dei spesifike musklane. Ein jobbar også med delar som festes til bekken og bakside lår. Det er dette som gjev deg løftet. 


Varighet: 45-60 minutt. Noen ganger legg instruktøren in lit styrke overkropp 15 minutt i timen. 
Kva trener eg: Sete og lår
Intruktørar: Marit Bryn, Inger Lise Pedersen, Martin Kriz, Liv Trude Amundsen, Jenny Lindell og Sunniva H. R




        Rediger