Start  Aktivitetar  Timeplan  Prisar  Om oss 

   
 

AKTIVITETAR

ABSolutelyBOOTYlicious
BULDRING INTRO
BASISBALL CENTER CORE
BASISBALL 4X4
BASISBALL RAW
BOOTCAMP
BASIC STEP
BUTTLIFT
CORE
FULLBODYFATBURN
FREDAGS XPRESS
FRISK OG SPREK
HIIT - HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING SIRKEL
INTRO & TEKNIKK-TIME SLAKTAREN
JUNIOR-TIME
KETTLEBELL/TURNRING
KETTLEBELLS
LØPING
YINYOGA/VINYASA/YOGAFLOW
MOBILITY AND FLEXIBILITY
POMP STYRKE
RÅSTERK TABATA
RÅSTERK
SVEITT OG STERK
SIRKELTRENING
SLAKTAREN
SUNDAGS IMPULZ
SPINNING
STYRKE/STRETCHING
ZUMBA/ZUMBA STEP
1000 CALORIE WORKOUT


facebook Instagram
 

RÅSTERK TABATA
Det som skil "Råsterk tabata" frå ein vanleg "Råsterk" time er at ein køyrer så mange repetisjoner ein klarar på 20 sekundar og har pause i 10 sekundar. Ein gjentar 6-8 gongar før ein går over til neste øvelse. Prøv denne treningsmetoden og sjå kva effekt ein har!
 
Denne timen kan beskrivast med ein setning: "Konstant variert funksjonelle øvingar, utførd med høg intensitet". Råsterk er på mange måtar den ultimate treningsformen fordi den kombinerar styre-, kondisjon- og smidigheitstrenig. Nokon av øvelsane som vert nytta under Råsterk treninga er mellom anna knebøy, hopp, utfall, armhevingar og burpees. 


Varaktighet: 40 minuter
Kva trenar eg: Uthald, kondisjon, spenst og koordinasjon. 
Instruktører: Marit Bryn, Siri T Andersen, Liv Trude Amundsen, Inger Lise Pedersen, Martin Kriz og Sunniva H R
 



        Rediger