Start  Aktivitetar  Timeplan  Prisar  Om oss 

   
 

AKTIVITETAR

SENIOR-TRENING
SHAPE `N BURN
NAKKE/SKULDER RYGG - BEVEGLIGHET
ABSolutelyBOOTYlicious
BULDRING INTRO
BASISBALL CENTER CORE
BASISBALL 4X4
BASISBALL RAW
BOOTCAMP
BUTTLIFT
COREBAR VITAL TM
CORE
COREBAR TM
DANSAEROBIC
FULLBODYFATBURN
FREDAGS XPRESS
FRISK OG SPREK
HIIT - HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING SIRKEL
INTRO & TEKNIKK-TIME SLAKTAREN
JUNIOR-TIME
KETTLEBELLS
LØPING
YINYOGA/VINYASA/YOGAFLOW
MOBILITY AND FLEXIBILITY
POMP STYRKE
PILATES
RÅSTERK TABATA
RÅSTERK
SVEITT OG STERK
SLYNGETRENING
SIRKELTRENING
SLAKTAREN
SUNDAGS IMPULZ
SPINNING
STYRKE/STRETCHING
ZUMBA/ZUMBA STEP
1000 CALORIE WORKOUT
STEP / INTERVALL


facebook Instagram
 

COREBAR TM

Aldri har intervall og coretrening vore kjekkare! Corebar® er «full pakke» basert på intervall treningsprinsippet med ei vekta, bøygd treningsstang. Her får du kondisjon, styrke, balanse og rørsletrening med spesielt fokus på coremuskulaturen i ein og same treningsøkt! Dette gjer den til ein intensiv og svært effektiv treningsform som gjev raske treningsresultat.

Corebar®konseptet består av tre ulike timer med stigende intensitet: Corebar VitalTM, CorebarTM  og Corebar HITTM.

Me vil starte våre Corebar timar med CorebarTM  . Denne timen består av teknikkgjennomgang (5-10min), kondisjon (20-25 min), core & styrke (20-25 min).

Kvifor heiter det Corebar®?
”Bar” fordi ein jobbar med ei vekt, bøygd treningsstang tilpassa øvingane som er spesielt utvikla for akkurat denne treningsforma. ”Core” fordi coremusklane, eller kjernemusklane, er hovudfokuset og utgangspunktet for alle øvingane i timen. Core vil seie musklane rundt nedre del av rygg, mage, hofter og bekken. Desse musklane utgjer kroppens kraft-, balanse- og stabiliseringssenter. Stort sett alle bevegelsar vi gjer dagleg tar utgangspunkt i denne muskulaturen. Ein sterk coremuskulatur handlar difor om meir enn ein flat mage og smalare midje. Ein sterk coremuskulatur bidrar rett og slett til betre helse, fordi det gjer oss betre rusta til å møte dagleglivets utfordringar, i form av økt styrke og rørsle i ryggen, samt moglegheita for reduserte spenningar i nakke, rygg og elles i kroppen
. Coretrening er for mange forbinda med kjedelige øvingar, men ikkje når du trener Corebar®! Dette er definitivt coretrening pakket inn i en morosam, ujålete og effektiv måte!   

Ønsker du å lese mer om Corebar® gå inn på www.thecorebar.com

Varigheit: 55 minutt

Kva trenar eg: Kondisjon, styrke, balanse og rørsletrening
Instruktør: Kristine Himle og Lisbet Hirth


        Rediger